Friday, October 21, 2016

Forex Grid Trader

Forex Trading FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar al die wêrelde geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en julle blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget: Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs geen gemeenskap Balie uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te Hantering Desk uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USAGrid Trading geword Julie 2007 Status: 26 y / o Beleggers / Trader / Programmeerder 5014 Posts Dit isnt regtig 'n spesifieke handel stelsel per se, maar ek het moeilikheid gryp die logika agter 'n rooster handel stelsel. Korrigeer my as Im verkeerd. Grid handel stel 'n aantal buystops en verkoop stop bo / onder die huidige prys al met takeprofits van 10 pitte. As die prys beweeg op of af, is die koop / verkoop stop getref saam met hul takeprofits. Hierdie stelsel blyk te bes doen wanneer daar 'n sterk tempo of aansienlik sterk tendens vorming. Wat ek nie verstaan ​​nie, is wat die verskillende roosters te doen wanneer die prys beweeg in die teenoorgestelde rigting, is die teenoorgestelde ambagte een of ander manier aangepas word om die swaai verliese geword Februarie geneutraliseer 2008 Status: bepaal word. 667 Pos ek is eksperimenteer met hierdie tipe van handel en ek het opgemerk die volgende. Terwyl die TPs Ek het al met behulp is kleiner as 10pips Ek dink 10 sal op dieselfde manier werk. Wat ek opgemerk is hierdie. as die mark deur middel van 'n reeks van koop of verkoop Tops beweeg, as die mark is nie baie volitile, jy kan dikwels sluit uit die handel wat weg kom 'n verloorder voor die verlies van die opgehoopte totale pitte verdien op die manier op of af te bowe. Byvoorbeeld, in Stop Trading euro / dollar Ek het 'n baie klein TP soos 4Pips (weer ek dink jy kan hier gebruik 10 as jy wil). My spasiëring is 6pips tussen bestellings. Op dae waar daar 'n oortuiging in die beweging een manier of die ander agt of tien Aftrekorders sal dikwels al uit te voer sal soms TP die een aan die bokant nie en begin om weg te beweeg. Ek het opgemerk dat dit moontlik is om uit te sluit wat doener voor sy verlies oorskry die TPs versamel op die pad op of af. Dit bring my by wat dink dat deur die loop consecutivly kleiner SL deur die rooster as prys beweeg op of af kan jy in staat wees om die kans van weg kom met 'n algehele wins op enige verhoog te gee skuif van 'n paar honderd pitte of so. Dit thoery is nog nie getoets deur myself. Aangesluit Julie 2007 Status: 26 y / o Beleggers / Trader / Programmeerder 5014 Posts Ok, so hier is die stelsel soos ek dit verstaan: Kry die naby prys Voeg 5 buystops met TP en SL van 4 pitte op 4 neut tussenposes. Voeg 5 sellstops met TP en SL van 4 pitte op 4 neut tussenposes. Voeg / Verwyder aftrekorders sodat daar altyd 5 hierbo en 5 onder die huidige prys. Die teorie agter hierdie stelsel is dit stel nuwe ambagte / neem wins elke 4 pitte met 'n stoploss op 4 pitte, so dit sal 'n 8 neut piek verspreiding vir gelykbreek verlang. Aangesluit Februarie 2008 Status: bepaal word. 667 Pos ek persoonlik nie gebruik SL met my rooster handel. En ek dink so 'n klein SL geneig om dikwels getref sou wees. Soos ek dit verstaan ​​moet jou spasiëring groot genoeg om jou uit verskeie ambagte hou en selfs 'n bietjie buffer, sodat jy weg skoon aan die bokant kan kom. So kan sê ek 10 of 15 Koop stop elk met 'n TP van 10 en 'n afstand van seggenskap 1.5times die gewone verspreiding. Toe ek 'n skuif van 150 of 200 pitte verskeie TPs van 10 vang is gebank. Nou dan as jy weg op die top met 'n verlore handel kom ontslae te raak van dit, voordat dit verloor meer pitte dan die verskeie TPs getref. Ek is nog steeds eksperimenteer met die konsep van netwerk handel, maar ek het gesien hierdie soort ding gebeur meer as een keer op 'n kleiner skaal. Aangesluit Julie 2007 Status: 26 y / o Beleggers / Trader / Programmeerder 5014 Posts Im besig om 'n EA saam, so goed sien hoe dit blyk. Aangesluit Julie 2007 Status: FX Totdat ek Dieeeee 438 Posts ek is op soek na 'n konsep soos hierdie, maar kan en sal die beste vir nuus handel IMHO. I wees kan nie wag vir jou komende EA. Aangesluit Junie 2006 Status: Lid 1050 Posts Bly om te hoor jy nog stop handel. Jy ambagte moet laai om redelik goed. Aangesluit Julie 2007 Status: 26 y / o Beleggers / Trader / Programmeerder 5014 Posts Die stelsel is ontwerp om gereelde winste (elke x pitte) te neem, of om wins te neem op die eerste teenoorgestelde regmerkie (Wanneer 'n mens handel treffers die SL). In 6 maande back testing, gaan ek uit 10k tot 40k, so Theres belowe in hierdie stelsel. Aangesluit Oktober 2004 Status: Lid 362 Posts Die stelsel is ontwerp om gereelde winste (elke x pitte) te neem, of om wins te neem op die eerste teenoorgestelde regmerkie (Wanneer 'n mens handel treffers die SL). In 6 maande back testing, gaan ek uit 10k tot 40k, so Theres belowe in hierdie stelsel. Wat parameters gebruik jy vir die back testing bo verwys en wat makelaar ThanksGrid Trading Inleiding tot Grid Trading Die Grid handel is 'n tipe van handel strategie wat winste uit die sywaarts sowel as trending marktoestande. In die eenvoudigste terme, Grid handel behels verskansing, of die plasing van gelyktydige koop en op sekere vlakke te verkoop bestellings. Die doel van hierdie benadering is om die winste te maksimeer terwyl die ingeboude verskansing stelsel verseker dat die risiko's tot die minimum beperk. Grid handel vereis tipies 'n rooster. Die rooster of vlakke kan gebaseer wees op 'n handelaars voorkeur. Byvoorbeeld, kan 'n 10 Pip rooster met 5 vlakke gebruik word op EURUSD met koop en verkoop bestellings. Die onderstaande grafiek toon een so 'n voorbeeld. Wat ons sien in die bogenoemde grafiek is 3 verkoop bestellings geplaas 10 pitte weg van mekaar en 3 buy bestellings geplaas 10 pitte weg van mekaar. As die prys van die rooster gaan, dit snellers die bestellings en gaan voort om dit te doen, terwyl die bespreking van winste van 30 pitte op die pad af. As die prys begin om te keer, die voorheen negatiewe ambagte (koop bestellings) nou begin om te skuif na wins vas te lê nog 30 pitte van wins, wat 'n totaal van 60 pitte met hierdie eenvoudige rooster-gebaseerde stelsel. Die aanvaarding van die stop vir die verkoop bestellings was plek 10 pitte bo die eerste rooster vlak van 1,3385, op 1,3395, het die prys omgekeer van vlak 3 by 1,3365, die totale verlies op hierdie rooster sou gewees het 30, 20 en 10 pitte of 'n totaal van 60 pitte verlies. Afhangende van hoe die prys sou verskuif in die bogenoemde rooster, word die bedrag van risiko wat betrokke is gewoonlik geneutraliseer deur die rooster vlakke en die verskanste posisies. Hoekom gebruik van 'n rooster handel stelsel te maak. Die Grid handel stelsel word nie aanbeveel vir alle handelaars soos dit vereis nogal 'n bietjie van die praktyk en kan uitdraai riskant wees as die handelaar nie verstaan ​​hoe om die rooster te gebruik. Die rooster gebaseer handel stelsel kan gebruik word om die opbrengs van die ambagte te maksimeer. Dit kan veral nuttig wees wanneer die prys is in 'n wissel of konsolidasie patroon wat algemeen voor pouse outs. Die Grid handel stelsel is bloot 'n manier van handel en moet nie misverstaan ​​as 'n handel stelsel wat bied koop / verkoop seine. In baie gevalle is, is 'n rooster-gebaseerde handel stelsel gebruik word in samewerking met ander handel metodes. Die grafiek hieronder illustreer hoe dit bereik. In die volgende grafiek, maak ons ​​gebruik van 'n eenvoudige kanaal handel metode. Na plot 'n kanaal verbind die swaai hoogtepunte en laagtepunte, sien ons dat die prys is in 'n verslechtering neiging en dus ideaal sou ons verkoop teen die boonste kanaal lyne of wanneer vorige ondersteuning lyne is afgeruk. Na afloop van die inskrywing is geaktiveer by 1,3595, met tot stilstand kom op 1,364, verdere verkoop bestellings sal 25 pitte weg geplaas met winste stel om 25 Pips. In hierdie metode as prys het van 1,3595, met behulp van die rooster gebaseer handel stelsel, sou die wins gewees: onderskeidelik 370 (120, 100, 75, 50, 25 pitte Alhoewel die resultate kan sien amazing, die risiko's met elk van die bogenoemde drie benaderings is ook relatief tot die belonings. Daarom is die bogenoemde voorbeeld illustreer dat rooster handel vereis 'n paar vaardigheid beide in terme van handel ontleding asook risikobestuur. natuurlik, in die voorbeeld hierbo, om die risiko's te verminder, Koop bestellings geplaas kan word een vlak bo om 25 pit beweeg in die geval prys omgekeer om Daarom beweeg terug dus die vermindering van die risiko-blootstelling., in hierdie voorbeeld te vang, in die veronderstelling prys gedaal tot 3 vlakke en omgekeer van 1,3525, sal die totale gewaag bedrag gewees 120 (vlak 1), 100 (vlak 2), 75 (vlak 3), 'n totaal van 295 pitte. so as prys omgekeer en verskuif na die onderstebo, sal die koop bestellings veroorsaak, dus die blootstelling te verminder met 25, 50, 75 , 100, 120, wat lei tot 'n breek selfs handel. Grid gebaseer handel stelsel Beste gebruik Hoewel die meeste artikels praat van die gebruik van 'n rooster-gebaseerde stelsel binne 'n konsolidasie patroon, as gevolg van die betrokke onsekerheid, kan dit 'n bietjie moeilik wees om die rooster stelsel handel binne die konsolidasie. Maar wanneer die rooster-gebaseerde stelsel word gebruik op breek outs, hulle kan vinnig draai in massiewe winste gebaseer op die betrokke vlak en die teiken prys. Handelaars moet in gedagte hou dat verskansing is 'n belangrike aspek van die rooster gebaseer handel stelsel en die meeste makelaars nie toelaat vir verskansing. Dit is dus raadsaam vir handelaars om te kyk of hul makelaar kan verskansing. Nog 'n aspek om daarop te let is dat die marge betrokke vir verskansing handel is aansienlik hoër, sodat aandag te gee aan jou geld bestuur en gelykheid. Ten slotte, heining handel vereis dat die vaardigheid van geld bestuur gekombineer met 'n goeie tegniese handel stelsel. Dit word sterk aanbeveel om eers 'n rooster-gebaseerde stelsel handel op 'n demo rekening te oefen voordat dit op 'n ware handel account. Profitable Grid break-out Trading System (PGBTS) geherdefinieer vir 'n groter winsgewendheid van 40-50 per maand. Hierdie strategie is Vir: 1. Diegene wat voltydse werk het. 2. Diegene wat stress vrye handel lief. 3. Diegene wat wil handel geniet. 4. Diegene wat kaarte hou. 5. Diegene wat forex verraai. 6. Diegene wat lief is om groot wins van 20 te maak in 'n handel artikel van 4-8hrs. 7. Diegene wat die hart het om 9 agtereenvolgende verliese te neem om te weet ten volle goed dat hulle nodig het 3 agtereenvolgende oorwinnings te rem-aand. Ek hou daarvan om hierdie Grid strategie wat gebaseer is op twee persele deel: 1. Dit is gebaseer op rem-out vir sy winsgewendheid. 2. Wat wissel mark is onvermydelik en rem-out gee ons 'n hoë winsgewendheid met die gebruik van Risiko: Beloning verhouding verhouding: 1: 3. 1. Besluit die geldeenheid paar om begeleidende bv. EUR / USD, EUR / JPY, GBP / USD, GBP / JPY ens 2. Besluit jou rooster vlakke. e.g. elke 10pips, 20pips, 30pips ronde nommer ens Advies vir die keuse rooster vlak vir 'n geldeenheid paar: Vir verspreiding 1-3pips - rooster 10pips of moreFor versprei 4-6pips - rooster 15-20pips of meer ens 3. Ek Risiko 1 of 0.5 per trade. ie: SL: TP - 1: 3 of 0.5: 1.5 4. Stoploss om verhouding Takeprofit. Verhouding 1: 3 Bv: SL 20pips: TP 60pips vir 20pips rooster of SL 10pips: TP 30pips vir rooster 10pips. 5. Plaas Buystop en Sellstop by elke van jou besluit rooster vlak met jou stoploss en neem wins op elke vlak. Korttermyn Handelaars / Strategie: 1. Ek Handel euro / dollar 2. My Grid is 10pips ronde getal. 3. My takeprofit is 30pips en stoploss is 10pips. Ek waag 0,5 of 1 per handel. 4. Ek plaas my Buystop 200pips (20 Trades) opwaartse en Sellstop 200pips (20 Trades) afwaarts. 5. Ek Herhaal die proses elke dag deur die oprigting van nuwe bedrywe by die rooster 10 pit by 7-8hrs GMT, 13hrs GMT en 18-19hrs GMT afhangende van die beweging van die mark. As daar 'n bedryf of hardloop - Ek nuwe bedrywe ingestel op die volgende rooster 10pips buite die omvang van die inskrywing en huidige prys van die huidige ambagte. 7. Op dae wanneer die mark is trending en ek het 5-20profit gemaak of wanneer die prys het gegaan trending 100pips, ek stel nuwe stelle ambagte op die volgende rooster 10pips buite die omvang van die inskrywing en huidige prys van die huidige ambagte. 8. In 'n wissel mark die verliese word gedek deur 'n rem-out vir winsgewendheid. Ek het op hierdie manier verhandel met 'n hoë winsgewendheid met 'n risiko van 1 per handel. Ten minste kan jy 10-15 weeklikse maak. Mediumtermyn Handelaars / Strategie: 1. Ek Handel euro / dollar 2. My Grid is 20pips ronde getal. 3. My takeprofit is 60pips en stoploss is 20pips. Ek waag 1 per handel. 4. Ek plaas my Buystop 200pips (10 Trades) opwaartse en Sellstop 200pips (10 Trades) afwaarts. 5. Ek Herhaal die proses elke dag deur die oprigting van nuwe bedrywe by die rooster 20 pit by 7-8hrs GMT, 13hrs GMT en 18-19hrs GMT afhangende van die beweging van die mark. As daar 'n bedryf of hardloop - Ek nuwe bedrywe ingestel op die volgende rooster 20pips buite die omvang van die inskrywing en huidige prys van die huidige ambagte. 7. Op dae wanneer die mark is trending en ek het 7-15profit gemaak of wanneer die prys het gegaan trending 100pips, ek stel nuwe stelle ambagte op die volgende rooster 20pips buite die omvang van die inskrywing en huidige prys van die huidige ambagte. 8. In 'n wissel mark die verliese word gedek deur 'n rem-out vir winsgewendheid. Ten minste kan jy 10-15 weeklikse maak. Langtermyn Handelaars / Strategie: 1. Ek Handel euro / dollar 2. My Grid is 100pips ronde number. Grid vlak moet dieselfde wees as Neem wins wees. 3. My Takeprofit is 300pips en Stoploss is 100pips. Risiko ten minste 1 per handel. 4. Ek plaas my Buystop 1000pips (10 Trades) opwaartse en Sellstop 1000pips (10 Trades) afwaarts. 5. Ek herhaal die proses aan die begin van elke week deur die oprigting van nuwe bedrywe by die rooster 100pips. As daar 'n bedryf of hardloop - Ek nuwe bedrywe ingestel op die volgende rooster 100pips buite die omvang van die inskrywing en huidige prys van die huidige ambagte. 7. Op weke wanneer die mark wild is trending en ek het 10-21profit gemaak of wanneer die prys het gegaan trending 700pips-1000pips, stel ek nuwe stelle ambagte op die volgende rooster 100pips buite die omvang van die inskrywing en huidige prys van die huidige ambagte. 8. In 'n wissel mark die verliese word gedek deur 'n rem-out vir winsgewendheid. Die winsgewendheid is nie beperk. 1. Jy moet die verspreiding van elke StopLoss. E.g aftrek. Vir rooster is 10pips handel euro / dollar met verspreiding van 2pips, SL: TP - 10pips: 30pips Elke handel sal 8pips SL en 30pips TP. Vir rooster is 20pips handel euro / dollar met verspreiding van 2pips, SL: TP - 20pips: 60pips Elke handel sal 18pips SL en 60pips TP. Vir rooster is 100pips handel euro / dollar met verspreiding van 2pips, SL: TP - 100pips: 300pips Elke handel sal 98pips SL en 300pips TP. 2. Wat wissel Market: As die mark is wat strek onder die grootte van jou TP, stel jou ambagte buite die range. E.g. Vir rooster is 10pips handel euro / dollar met SL: TP - 10pips: 30pips en die mark is wat strek onder 30pip Dan stel jy jou ambagte buite die omvang van 'n rem-out. Vir rooster is 20pips handel euro / dollar met SL: TP - 20pips: 60pips en die mark is wat strek onder 60pip Dan stel jy jou ambagte buite die omvang van 'n rem-out. Vir rooster is 100pips handel euro / dollar met SL: TP - 100pips: 300pips en die mark is wat strek onder 100pip Dan stel jy jou ambagte buite die omvang van 'n rem-out. Jy kan terug-toets die winsgewendheid en handel op demo voor jy gaan lewe. Menings en positiewe bydraes is welkom. Let wel: Moet asseblief nie verkoop of her-publiseer hierdie strategie. Kan ek vra jou hoe lank jy ontwikkel stelsels. Sover ek kan sê dit sal nie werk. Twee groot nadele: Eerstens op rebound dae verloor jy baie pitte. Op sywaartse jy verloor minder, maar ook as dit tempo kan jy baie pitte los as dit weer terug in Range kom. Jou quotno tradequot gebied uit te brei en jou verliese ook. Ek het probeer om so iets voor, maar ek gee dit 'n probeer. Ek sal jou laat weet oor die resultate (ongeveer 5 maande backtest), dankie vir re-onthou my vir daardie strategie Jou waarnemings is reg. Die maak van verliese is deel van die besigheid. 1. Wanneer die mark is sideways - jy net los binne die range. And maak wins wanneer die mark rem-out. 2. Wanneer die mark is rebounding - jy nie kan vasgekeer. Maak ons ​​stoploss keer 2 van ons wins is doelbewuste vir daardie doel. Een van die maklikste manier om geld te maak in forex is om die geld bestuur reël streng gehoorsaam en gehoorsaam elke-ander reël youve ooit learnt. Automated MT4 EA Grid Trading Robot Die Rolls-Royce van Forex Trading vir 'n hoë wins Strategieë ForexGridMaster is 'n revolusionêre gebruiker vriendelike Meta Trader 4 (MT4) Expert Adviseur outomatiese forex robot. ontwikkel sedert 2005 deur James King (foto regs bo), 'n Kanadese wat is die handel Forex professioneel voltydse sedert 2002. Die gebruik van ForexGridMaster (FGM) sonder enige programming ervaring, kan jy skep en handel jou eie onbeperkte aantal deursigtige outomatiese MT4 Forex handel strategieë wat wissel wyd van die eenvoudige tot baie gesofistikeerd in die natuur. ForexGridMaster is ook 'n uitstekende hulpmiddel om grootliks verbeter handleiding handel, veral vir stealth mode scalping en nuusgebeure strategieë. FGM eienaars (Volle of verhoor-weergawe) kan deelneem aan ons Forum strategieë en idees uit te ruil. Watch FGM Express in aksie by ons ForexGridMaster YouTube-kanaal met verduideliking en prestasie resultate. Maak seker dat jy die hoogste gehalte instelling vir duidelikheid te kies. As jy nie 'n ervare handelaar. maar is goed in die basiese rekenaarvaardighede en volgende geskrewe instruksies, dan FGM kan ook werk vir jou, as FGM strategieë gered as voorafbepaalde (.set) lêers wat maklik gedeel word en ingeprop FGM. ForexGridMaster outomatiese Grid Trading plekke te koop en of verkoop handel bestellings op die voorpunt Forex Meta Trader 4 (MT4) verhandelingsplatform volgens 'n voorafbepaalde plan om wins te vang van die konstante op en af ​​die prys aksie wat gebeur ongeag die mark trending, wat wissel , en of uit te breek. Prys beweeg op en af ​​is eenvoudig en diep die mees basiese, duidelik en betroubare gebeurtenis in forex. Outomatiese rooster-handel is by verre die beste metode om die volle voordeel van daardie, en dit is wat ForexGridMaster is spesifiek ontwerp om te doen nie. FGM is nie beperk tot rooster handel egter soos dit grootliks oor die afgelope 7 jaar het ontwikkel. Dit kan baie meer doen. Skep 'n onbeperkte aantal strategieë, geen ontwikkeling nodig. ForexGridMaster rooster-handel strategieë geskep kan word en verder new te eniger tyd om al forex mark toestande handel, hetsy ten volle Hande af tydens alle oop Forex mark ure, 24/5, of vir 'n spesifieke tydperke en of marktoestande, of vir semi handleiding handel, veral stealth mode scalping. ForexGridMasters industriële sterkte Kode kan plaas en verlaat baie meer ambagte baie vinniger en baie meer akkuraat as wat selfs 'n groot professionele span van handleiding handelaars, en met 'n volkome dissipline. ForexGridMaster belangrikste kenmerke is. Skep 'n onbeperkte aantal van outomatiese handel strategieë Geen programmering nodig, sien FGM Gevorderde Handleiding hier Deel strategie-ontwikkeling, voorafbepaalde lêers en idees op ons FGM forum FGM Gevorderde ambagte 2 roosters, 'n MainGrid en of HedgeGrid of tweede rooster Money Management insette instellings saamgestelde winste en verminder verliese Skep tendens, reeks, tempo, kort of lang termyn, en of portefeulje strategieë Spike beskerming deur die MaxOrderPeriod instellings en MaxOrderFrequenc ChartEquity insette sub-verdeel aandele vir Portefeuljekomitee Trading en Marge beskerming Normalisering, integreer rekening-geldeenheid en Conversion-pair berekeninge FGM is 'n uitsonderlike hulpmiddel vir die handel presiese stealth mode scalping strategieë Skep Martingale of Anti-Martingale tipe strategieë met 'n unieke veranderings vang 3000 pitte wins per dag handel koop en verkoop op 'n geldeenheid paar Skep strategieë om handel te dryf ekonomiese nuusgebeure en of spesifieke tydperke Werke vir al 2, 3, 4 of 5-syfer ECN, STP, Standard of Classic MT4 rekeninge Werke vir alle rekening-geldeenhede, USD, euro, ponde, Jen, CHF, CAD, ens FGM kan ook handel goud, silwer, olie, indekse en meer op die MT4 platform In ontwikkeling sedert 2005, ons is voortdurend nuwe instellings te voeg tot FGM Terug-toets ForexGridMaster strategieë om te sien en weet presies hoe dit werk NIE 'n quotblack boxquot robot met 'n eie onveranderlike strategie, sy logika en werklike risiko onbekend om Trader en nie genoeg opsies om risiko te beheer. Nie 'n robot, afhangende van iemand anders vir 'n gereelde optimalisering van instellings wat mag of nie mag nie werk nie en ook mag Trader bloot te stel aan meer risiko as beloof. Nie 'n robot, afhangende van ledegeld wat Trader betaal voortdurend te gebruik. Nie 'n robot wat Trader verlaat omdat dit nutteloos raak. Daar is geen gebrek aan opsies strategie instellings, risiko en geldbestuur te pas. Nie 'n robot gestoot op die mark met 'n baie hype, gebaseer op 'n leë beloftes of onbetroubaar back-toets of vals of onbewese of kers opgetel prestasie resultate, of wat die een rekening wat voordeel uit die 50 wat misluk. Betroubare quotblack boxquot handel robots is baie skaars. Ek (James King) is die handel Forex voltydse sedert 2002 en die toets van 'n groot aantal uitgesoekte handel robots. Ons is ook 'n netwerk met baie ervare lang tyd handelaars, almal van ons in totale toetsing 1000 van robotte. Daar is 'n paar robotte wat belowend en die moeite werd om te kyk soos hulle ontwikkel is en ons werk nou saam met 'n paar van die werklik opregte robot ontwikkelaars. Voel vry om navraag te doen as ons bereid is om te adviseer. Koop FGM Gevorderde of Express en ontvang. Permanente lisensie, 3 werklike geld rekeninge, 5 demos, enige MT4 makelaars FGM Terug-toets handleiding. Skep en back-toets onbeperkte strategieë FGM Latency inligting gids vir VPSs en strategieë wat 'n lae latency volle ondersteuning van 'n ervare MT4 Pro Trader, vennote en personeel Kies FGM weergawe en betaling metode Ons beveel aan dat Handelaars begin met die FGM Gevorderde Verhoor-weergawe wat presies dieselfde as die gevorderde vol-weergawe, behalwe die verhoor-weergawe ambagte demo rekeninge net en verstryk 3 maande na die aankoop datum. Gevorderde of Express Trial-weergawes kan opgegradeer word om óf 'n gevorderde of Express Full-weergawes teen 'n afslag. FGM Advanced sluit alle FGM Express instellings, maar ook HedgeSystem instellings (of 2 rooster) en ander instellings. Vergelyk presiese verskille beide handleidings te besigtig hier. Betaal die volle prys nou of betaal in maandelikse paaiemente met behulp van die Betaal hieronder opsie. Na 3, 6 of 9 betalings, geen verdere betalings is nodig en die lisensie vir die FGM weergawe gekoop is permanent. Koop FGM Express Trial of Full Version Koop FGM Gevorderde verhoor of Full Version


No comments:

Post a Comment